انتقال بی سیم فایل بین موبایل و رایانه با 40 برابر سرعت بلوتوث


انتقال بی سیم فایل بین موبایل و رایانه با 40 برابر سرعت بلوتوث

1024 بازديد

انتقال بی سیم فایل بین موبایل و رایانه با 40 برابر سرعت بلوتوث

اخبار کامپیوتر | انتقال بی سیم فایل بین موبایل و رایانه با 40 برابر سرعت بلوت به کمک نرم افزار SHAREit می توانید با استفاده از یک ارتباط بی سیم اطلاعات با سرعت چهل برابر بلوتوث بین موبایل و رایانه جابجا کنید.
 

SHAREit یک اپلیکیشن جدید برای ارسال و دریافت فایل از طریق Wi-Fi بین لپ تاپ و تلفن های همراه اندرویدی است که می تواند با چهل برابر سرعت بلوتوث کار کند.

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
پنج شنبه 21 اسفند 1393

دانلود Clash of Clans 7.1.1 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
888 بازديد

دانلود Clash of Clans 7.1.1 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

Clash of Clans v7.1.1 – آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز اسفندماه (فوریه) – همزمان با انتشار در گوگل پلی
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از دانلودها دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

توجه داشته باشید که :

۱ - دانلودها در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید دانلودها رو فراموش نکنید!

۲ - در بخش کامنت این پست، نظراتی در مورد فروش حساب (اکانت) این بازی توسط بازدیدکننده ها ثبت شده است که دانلودها در قبال آن ها هیچ مسئولیتی ندارد، لطفا در هنگام خرید دقت داشته باشید.

 تغییرات نسخه ی v7.1.1:

* صعود به سطوح بالا برای رسیدن به perks, prestige و fancy badges

* آزاد شدن کانون لول ۱۳ برای تان هال لول ۱۰

* سفارشی سازی پس زمینه ، حاشیه دور و الگوی پرچم قبیله

* ویژگی جدید شرکت کردن در کلن وار توسط کاربران

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

 

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
یک شنبه 17 اسفند 1393

دانلود Microsoft Security Essentials 4.7.0202 – نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
937 بازديد

Microsoft-Security-Essentials

با استفاده از نرم افزار Microsoft Security Essentials می توانید کامپیوتر خود را در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها محافظت کنید. این نرم افزار می تواند برای کامپیوترهای تجاری یا خانگی، امنیتی کامل و دائمی را فراهم کند. Microsoft Security Essentials کاملا رایگان بوده و برای نصب و استفاده ساده طراحی شده است. این نرم افزار به صورت بسیار قدرتمند و در عین حال کاملا نامحسوس در پس زمینه ویندوز فعالیت کرده تا دیگر نگران تداخل آن با نرم افزارهای دیگر نباشید.

امکانات اصلی نرم افزار Microsoft Security Essentials :
- کارکرد بر روی اکثر کامپیوترهای مدرن : Microsoft Security Essentials روی ۳ نسخه از جدیدترین ویندوزهای این شرکت شامل ویندوز XP (Service Pack 2 / Service Pack 3) ویندوز Vista (Gold, Service Pack 1 / Service Pack 2) و ویندوز ۷ کارآیی دارد. پشتیبانی از دو مرورگر محبوب اینترنت اکسپلورر از نسخه ۶٫۰ به بالا و Firefox از نسخه ۲٫۰ به بالا از دیگر قابلیت های نرم افزار است.
- عدم نیاز به کارآیی بالای کامپیوتر : Microsoft Security Essentials نیاز به سیستم قدرتمندی برای اجرا ندارد. روی ویندوز XP تنها نیاز به ۲۵۶ مگابایت رم و CPU 500 مگاهرتز و در ویندوزهای Vista یا ۷ نیازمند CPU 1 گیگاهرتز و ۱ گیگابایت رم است. ۱۴۰ مگابایت فضای خالی برای نصب آن لازم است.
- محافظت از کامپیوتر در برابر اکثر ویروس ها : بر طبق آخرین تست های انجام شده توسط گروهی از متخصصان، Microsoft Security Essentials از کامپیوتر شما در برابر ۹۸٫۴ درصد از ویروس ها محافظت می کند. این سطح از کارآیی بسیار منحصر به فرد می باشد. از دیگر ویژگی های مهم نرم افزار، رایگان بودن آن است که تمامی دارندگان سیستم عامل ویندوز می توانند از آن استفاده کنند. سرعت اسکن و سرعت نمایش نتایج آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
- برطبق جدیدترین تحقیقات، Microsoft Security Essentials از سیستم شما در برابر روت کیت ها و نرم افزارهایی که هسته سیستم را اشغال می کنند ، محافظت به عمل می آورد. درصد موفقیت این تست در حذف روت کیت ها ۱۰۰% بوده است.
- یکپارچگی کامل با دیوار آتشین ویندوز.


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 2 دی 1393

دانلود Avira Antivirus Suite 2014 14.0.5.444 – آنتی ویروس Avira آویرا

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
1036 بازديد

Avira-Antivirus

آنتی ویروس Avira امنیتی کامل را در برابر حملات فیشینگ و خطرات فراوان دنیای اینترنت برای شما فراهم می کند.

مهمترین امکانات آنتی ویروس آویرا Avira Antivir Premium به شرح زیر می باشند :
- تشخیص: سیستم اسکنر آن آخرین انواع ویروس ها ، کرم ها و تروجان ها را با سرعت بالا تشخیص می دهد و بخش AntiPhishing آن سیستم شما را از حملات سارقان اطلاعات و هویت مصون نگه می دارد. بخش ضد نرم افزارهای جاسوسی آن دیواری محکم در برابر تبلیغات مزاحم و جاسوسان آنلاین بوده و ایمنی در برابر روت کیت ها و دیگر بدافزارهای مختلف را می توان از دیگر ویژگی های مهم آن دانست. سیستم اکتشافی قدرتمند آن بوسیله ردگیری تمامی حرکات و فعالیت های مشکوک ، سدی در برابر خطرات احتمالی شکل داده همچنین تکنولوژی AHeAD به دقت تمامی کدهای مشکوک و ناشناخته را برای کشف آلودگی های احتمالی بررسی می کند.


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
چهار شنبه 25 تير 1393

ESET NOD32 Antivirus 7.0.317.4 Final x86/x64 آنتی ویروس NOD32

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
1142 بازديد

ESET NOD32 Antivirus 7.0.317.4 Final NOD32 Antivirusامروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد.

 


بخش های اصلی تشکلیل دهنده NOD32 Antivirus

  • Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
  • NOD32: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
  • Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
  • Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
  • Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
چهار شنبه 25 تير 1393

دانلود Wondershare Fantashow Plus 3.0.3.35 – نرم افزار ساخت کلیپ از تصاویر و ویدیو ها

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
906 بازديد
دانلود Wondershare Fantashow Plus 3.0.3.35 - نرم افزار ساخت کلیپ از تصاویر و ویدیو ها

با استفاده از نرم افزار Wondershare Fantashow می توانید تنها با چند کلیک ساده و استفاده از خلاقیت خود، به صورت هنرمندانه ای عکس ها و ویدئوها را در کنار یکدیگر تنظیم کنید و یک فیلم داستانی را طی چند دقیقه خلق کنید. Wondershare Fantashow با انواع فرمت های عکس و ویدئو از روی دوربین ها یا کامپیوتر سازگاری کامل دارد.


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
دو شنبه 23 تير 1393


دریافت کد ابزار آنلاین
ابزار نمایش تعداد افراد آنلاین