نرم افزار اسکن کارت CamCard 5.1.2 – آیفون و آیپاد


نرم افزار اسکن کارت CamCard 5.1.2 – آیفون و آیپاد

648 بازديد

CamCard یک نرم افزار اسکن و OCR کارت ویزیت ها است که برای iOS منتشر شده است . با استفاده از CamCard میتوانید از تمامی کارت های تجاری خود اسکن بگیرید و اطلاعات آن ها را ذخیره نمایید فقط مزیت این برنامه نسبت به سایر برنامه های در زمینه این است که پس از گرفتن عکس نرم افزار CamCard به صورت خودکار مشخصات از جمله شماره های تماس، آدرس وب سایت، ایمیل، آدرس و … را تشخیص داده و هرکدام را در محل مورد نظر ذخیره می کند . همچنین امکان ویرایش اطلاعات و اشتراک در تمامی شبکه های اجتماعی هم وجو

CamCard 5.1.2 نرم افزار اسکن کارت CamCard 5.1.2 – آیفون و آیپاد

د دارد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 22 اسفند 1393

دانلود SOLO Typing Tutor v9.0.5.15 - نرم افزار افزایش سرعت تایپ و کاهش غلط های تایپی

دسته بندي: کامپیوتر, ,
742 بازديد
دانلود SOLO Typing Tutor v9.0.5.15 - نرم افزار افزایش سرعت تایپ و کاهش غلط های تایپی

نرم افزار SOLO Typing Tutor ابزاری است که شما برای بهبود سرعت تایپ و رهایی از شر خطاهای تایپ کردن به آن نیاز دارید. این نرم افزار هیچ معجزه ای را به شما وعده نمی دهد، اما می تواند موفقیت شما را در رسیدن به دو هدف تایپ سریعتر و غلط املایی کمتر را تضمین کند. این نرم افزار به صورت هدف گرا موجب افزایش سرعت تایپ و حذف سیستماتیک غلط های املایی در تایپ می شود. این نرم افزار موقعیت صحیح دست و انگشتان را به کاربران مبتدی و تایپیست هایی که در مورد سرعت و دقت تایپ خود نگران هستند را یاد می دهد. همگان به خوبی می دانند که تایپ 10 انگشتی بهترین و سریع ترین روش تایپ کردن است. اگر شما نیز علاقمند هستید تا به این روش تایپ کنید، پیشنهاد ما استفاده از این نرم افزار است. SOLO Typing Tutor به بهترین شکل ممکن شما را به تایپ کردن به این شیوه عادت می دهد. این نرم افزار آموزش کامل و درست تایپ با صفحه کلید زبان انگلیسی را در اختیارتان قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SOLO Typing Tutor:
- طراحی مدرن و رابط کاربری کاربر پسند
- افزایش سرعت تایپ کردن
- کاهش غلط های تایپی
- صفحه کلید سه بعدی برای تجسم قرارگیری درست انگشت
- تایپ کردن در مناطق مشکل ساز
- کمک کردن انیمیشن سرگرم کننده T-boy به شما در طول آموزش
- آموزش تایپ 10 انگشتی
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و ...


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 22 اسفند 1393

تبدیل فیلم های ۳D به ۲D و بالعکس با نرم افزار قدتمند ۴Videosoft 3D Converter 5.1.52

دسته بندي: نرم افزار, ,
1230 بازديد

نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل فیلم های سه بعدی به دوبعدی و برعکس !

آخرین ورژن این نرم افزار را امشب برای شما آماده نموده ایم!

همراه ما باشید

 

4Videosoft 3D_Www.Shabhayetanhayi.ir

 

۴Videosoft 3D Converter 5.1.52


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 22 اسفند 1393

نرم افزار ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل - Dropbox 2.2.3

926 بازديد

 

دانلود Dropbox

 

 

 

نرم افزار بسیار حرفه ای و مفید جهت اشتراک گذاری فایلها و اطلاعات مهم و دسترسی سریع به آنهاست که بصورت آنلاین قابل استفاده می باشد. به کمک این نرم افزار قادر هستید تا یک هاست تحت وب برای خود راه اندازی نموده و از 2 گیگابایت فضای رایگان آن استفاده کنید.برای استفاده از این قابلیت کافیست تا وارد سایت برنامه شده و یک اکانت برای خود ثبت نمایید و از 2 گیگابایت فضای رایگان به وحود آمده بهره مند شوید . پس از آن برنامه را بر روی سیستم نصب نمایید.

 

 

 

نرم افزار Dropbox یک پوشه روی سیستم شما ایجاد می نماید و هرزمان که شما محتویات داخل پوشه را تغییر دهید ، تغییراتی مانند اضافه کردن ، تغییر دادن ، یا حذف کردن فایل ها ، این نرم افزار به صورت خودکار ، همه این جابجایی ها و تغییرات را با پوشه ای که در حساب کاربری شما وجود دارد بر روی سرور خود اعمال می کند.

 

 

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 22 اسفند 1393

ساخت مدل های سه بعدی پیشرفته با Autodesk 3ds Max 2013

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
924 بازديد

ساخت مدل های سه بعدی پیشرفته با Autodesk 3ds Max 2013

.: مخصوص ویندوز های ۶۴ بیتی :.

:. به همراه مدل های سه بعدی و آماده از luxury interiors :.

Autodesk 3ds Max و Autodesk 3ds Max Design برای شما فراهم می کند یک ابزار سه بعدی سازی پر قدرت همراه با مانور عمل بسیاربالا با ابزار های بسیار پیشرفته ! سه بعدی سازی ، انیمیشن سازی و رندر کردن مدل های سه بعدی متناسب با هنرمندان و طراحان برای تمرکز کردن بر روی حلاقیت به جای مشکلات فنی ابزار ها ! هسته ی اصلی این نرم افزار متشکل از یک تکنولوژی است که دارای مجموعه ابزار های خلاقانه و متفاوت است.برای توسعه دهندگان بازی، هنرمندان جلوه های بصری و گرافیکی، و معماران، برنامه ریزان، طراحان و متخصصان تجسم را آسان می نماید.

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 22 اسفند 1393

تجربه وب گردی سریع در اینترنت با مرورگر Opera 12.10 Final

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
1293 بازديد

تجربه وب گردی سریع در اینترنت با مرورگر Opera 12.10 Final

Opera مرورگری پرسرعت و امن می باشد که جزء بهترین و پرسرعت ترین مرورگرهای اینترنتی جهان می باشد و در این بخش از رقبای اصلی خود یعنی فایرفاکس ، IE9 ،‌گوگل کروم و … نیز پیشی گرفته است . این مرورگر تجربه‌ی لذت بخش و سریع از وبگردی را را در محیطی امن برای شما به ارمغان خواهد آورد . اپرا را می توان یکی از پیشگامان ارائه ویژگی های Tab دانست که توسط آن می توانید به صورت نامحدود صفحات وب را مشاهده نمایید و علاوه براین ، مدیریت کاملی برروی آن ها داشته باشید . با قابلیت Opera Turbo می توانید صفحات وب را با سرعت چندین برابر مشاهده کنید. با استفاده از دانلود منیجر رایگان و قدرتمند این مرورگر دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار های دانلود منیجر نخواهید داشت. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 22 اسفند 1393

انتقال بی سیم فایل بین موبایل و رایانه با 40 برابر سرعت بلوتوث

1022 بازديد

انتقال بی سیم فایل بین موبایل و رایانه با 40 برابر سرعت بلوتوث

اخبار کامپیوتر | انتقال بی سیم فایل بین موبایل و رایانه با 40 برابر سرعت بلوت به کمک نرم افزار SHAREit می توانید با استفاده از یک ارتباط بی سیم اطلاعات با سرعت چهل برابر بلوتوث بین موبایل و رایانه جابجا کنید.
 

SHAREit یک اپلیکیشن جدید برای ارسال و دریافت فایل از طریق Wi-Fi بین لپ تاپ و تلفن های همراه اندرویدی است که می تواند با چهل برابر سرعت بلوتوث کار کند.

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
پنج شنبه 21 اسفند 1393

دانلود Clash of Clans 7.1.1 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
888 بازديد

دانلود Clash of Clans 7.1.1 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

Clash of Clans v7.1.1 – آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز اسفندماه (فوریه) – همزمان با انتشار در گوگل پلی
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از دانلودها دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

توجه داشته باشید که :

۱ - دانلودها در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید دانلودها رو فراموش نکنید!

۲ - در بخش کامنت این پست، نظراتی در مورد فروش حساب (اکانت) این بازی توسط بازدیدکننده ها ثبت شده است که دانلودها در قبال آن ها هیچ مسئولیتی ندارد، لطفا در هنگام خرید دقت داشته باشید.

 تغییرات نسخه ی v7.1.1:

* صعود به سطوح بالا برای رسیدن به perks, prestige و fancy badges

* آزاد شدن کانون لول ۱۳ برای تان هال لول ۱۰

* سفارشی سازی پس زمینه ، حاشیه دور و الگوی پرچم قبیله

* ویژگی جدید شرکت کردن در کلن وار توسط کاربران

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

 

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
یک شنبه 17 اسفند 1393


دریافت کد ابزار آنلاین
ابزار نمایش تعداد افراد آنلاین