دانلود نرم افزار ادوب ایر Adobe AIR 25.0.0.108 – اندروید


دانلود نرم افزار ادوب ایر Adobe AIR 25.0.0.108 – اندروید

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
249 بازديد

Adobe AIR یک اپ بسیار قدرتمند و محبوب می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های مختلفی را برای گوشی های مختلف تولید نمایند و در نهایت با توسعه بهتر این برنامه یکی از دسترسی های ممکن را برای اپلیکیشن ها ایجاد نمایند. برنامه دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد که می توانند براحتی با استفاده از محیط برنامه به ساخت برخی از برنامه ها بپردازند و به توسعه و پشتیبانی از هریک از این برنامه ها بپردازند. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Adobe-Air-Cover


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
شنبه 16 بهمن 1395

دانلود کاستوم رام Galaxy S4 به نام ALE95

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
899 بازديد

در این پست قصد داریم به شما یک کاستوم رام را معرفی کنیم . کاستوم رام ALE95  که برای galaxy S4 سری I9500 طراحی شده است و جدیدترین کاستوم رام محسوب می شود که در سال ۲۰۱۶ عرضه گردید . این کاستوم رام  از رام  گوشی محبوب و پرطرفدار galaxy note 5   می باشد. این کاستوم رام کاملا تست شده، به راحتی قابل نصب بوده و تمامی برنامه های note 5   را دارا می باشد. مصرف باطری این کاستوم رام بسیار مناسب بوده و دیرتر باطری تلفن همراه شما تمام می شود .

 

samsung galaxy s4 gt i9500.cover دانلود کاستوم رام Galaxy S4 به نام ALE95

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394

دانلود کاستوم رام Galaxy Note III به نام AURORA

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
1058 بازديد

در این پست قصد داریم به شما یک کاستوم رام را معرفی کنیم . کاستوم رام AURORA  که برای galaxy note III سری n900 طراحی شده است . این کاستوم رام ترکیبی از رام های دو گوشی محبوب و دوست داشتنی galaxy note 5  و galaxy s6 edge می باشد. این کاستوم رام کاملا تست شده، به راحتی قابل نصب بوده و تمامی برنامه های note 5 و  s6 edge  را دارا می باشد. مصرف باطری این کاستوم رام بسیار مناسب بوده و دیرتر باطری تلفن همراه شما تمام می شود .

 

cover دانلود کاستوم رام Galaxy Note III به نام  AURORA


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
شنبه 15 اسفند 1394

فایروال شخصی قدرتمند Spy Emergency 20.0.105.0

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
919 بازديد

NETGATE Spy Emergency نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد.

 

NETGATE%20Spy%20Emergency فایروال شخصی قدرتمند Spy Emergency 20.0.105.0

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
شنبه 15 اسفند 1394

برنامه مدیریت رم RAM Manager Pro 8.0.3 آندروید

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
806 بازديد

 

 
برنامه مدیریت رم RAM Manager Pro 8.0.3 آندروید

برنامه مدیریت رم RAM Manager Pro 8.0.3 آندروید

برنامه مدیریت رم RAM Manager Pro 8.0.3 آندروید : یک مدیریت رم می باشد که به وسیله آن می توانید کارآیی گوشی خود را نیز افزایش داده و نهایت بهره را از منابع آن به کار ببرید. اپلیکیشن RAM Manager با ایجاد تعادل در مصرف رم اسمارت فون شما باعث افزایش سرعت می شود و با امکانات خود نظیر دارا بودن ویجت برای هوم اسکرین ، بروزرسانی های مکرر و عاری از هرگونه تبلیغات به عنوان یک برنامه ی محبوب بهینه ساز شناخته می شود. با کمک این برنامه می توانید عملکرد دیوایس خود را از همه ی جهات بهبود ببخشید و از طرفی سرعت پردازش اسمارت فون خود را برای اجرای بهتر بازی ها و برنامه های سنگین و پر حجم بهینه سازی کنیدبرنامه مدیریت رم RAM Manager Pro 8.0.3 آندروید  هم اکنون از دانلود ها


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 14 اسفند 1394

دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی Farmer Sim 2015 1.7.0 برای اندروید

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
934 بازديد

Farmer Sim 2015 یک بازی زیبا در سبک شبیه سازی کشاورزی می باشد که با تبدیل کردن کاربر به یک کشاورز عالی امکان انجام وظایف واقعی را برای بازیخور فراهم می آورد. شما در این بازی می توانید محصولات خود را کشت کرده و با بدست کرفتن ابزار آلات کشاورزی می توانید تراکتور را به حرکت آورده و یک کشاورزی ناب و زیبا در زمین منحصربفرد خود داشته باشید. شما در این بازی می توانید به صورت حرفه ای ماشین آلات کشاورزی را برانید و از آن لذت ببرید. این بازی بر روی سیستم عامل اندروید ۲.۳ و بالاتر اجرا می شود.

 

Farmer Sim 2015 1.7.0 Apk + Mod

 

Farmer Sim 2015 ss1 s%28Downloadha.com%29 دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی Farmer Sim 2015 1.7.0 برای اندروید Farmer Sim 2015 ss2 s%28Downloadha.com%29 دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی Farmer Sim 2015 1.7.0 برای اندروید

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 11 اسفند 1394

دانلود بازی معمایی مکعب میوه ای Juice Cubes 1.33.04 برای اندروید

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
809 بازديد

 

Juice Cubes بازی زیبایی در سبک پازل می باشد که کاربران در آن می بایستی مکعب های میوه ای جابجا کنند و با قرار دادن در جای درست خود بتوانند امتیازات خود را در بازی افزایش دهند. بازی دارای ریتم اعتیادآوری می باشد به طوری که با گذر از هر مرحله می توانید تا از قابلیت های ویژه بازی استفاده کنید و خود را برای رسیدن به مراحل بالاتر تمرین دهید. این بازی بر روی سیستم عامل اندروید ۳٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Juice Cubes 1.33.04 Apk

juice cubes ss1 s%28Downloadha.com%29 دانلود بازی معمایی مکعب میوه ای Juice Cubes 1.33.04 برای اندروید juice cubes ss2 s%28Downloadha.com%29 دانلود بازی معمایی مکعب میوه ای Juice Cubes 1.33.04 برای اندروید


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 11 اسفند 1394

نرم افزار تلگرام برای اندروید Telegram 3.6.1

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
1048 بازديد

Telegram نام پیام رسان جدید و بسیار کاربردی برای اندروید می باشد. تلگرام محیطی شبیه به نرم افزار پیام رسان WhatsApp را داراست. توسط تلگرام قادر به ارسال پیام صوتی ، متنی ، عکس ، اسناد و ... به دوستان خود تنها با داشتن اینترنت خواهید بود. از دیگر امکان های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به پاک کردن پیام های ارسالی خود پس از مدت مشخص اشاره کرد یعنی شما قادر می باشید پیام هایی که ارسال کرده اید را حتی از گوشی دوستانتان پاک کنید. این ابزار که به زودی بیشتر از ان خواهید شنید یکی از امن ترین ابزارهای پیام رسان اندروید می باشد و قابلیت نصب روی اندروید 2.2 به بالا را داراست.

 

قابلیت های تلگرام اندروید Telegram :

 

- سریعترین ابزار چت و پیام رسان اندروید

- امن و رمزگذاری اطلاعات رد و بدل شده

- ذخیره سازی ابری داده ها

- ایجاد گروه های 100 نفره با قابلیت اشتراک گذاری اطلاعات

- احتیاج به نت پرسرعت نیست و با ضعیف ترین اینترنت هم کار می کند

- 100 ٪ رایگان & بدون تبلیغات

- احترام به حریم خصوصی

- دارای شکلک های جذاب

 

دانلود Telegram - مسنجر پرطرفدار تلگرام اندروید - جدید و رایگاننرم افزار تلگرام برای اندروید Telegram 3.6.1

 

 تغییرات نسخه جدید تلگرام Telegram 3.6.1 :


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 11 اسفند 1394

برنامه داب اسمش اندروید

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
902 بازديد


Dubsmash 1.15.0 اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس است که در زمینه‌ی صداگذاری و سرگرمی فعالیت دارد و به تازگی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است به طوری که ممکن است نمونه ویدئوهای آن را در شبکه‌های اجتماعی دیده باشید. 
داب اسمش اپلیکیشنی است که تعداد بسیاری دیالوگ آماده از آهنگ‌ها، فیلم‌ها، کارتون‌ها و ... در اختیار شما می‌گذارد و شما می‌توانید با تهیه‌ی فیلمی کوتاه، صداهای مذکور را روی ویدئوهای خود بگذارید به طوری که ظاهرا شما در حال گفتن آن جمله‌ها هستید. تصور کنید دیالوگی از فیلم Thor یا شعری از کارتون‌های دوران کودکی را در حالی که خودتان مشغول زمزمه‌ی آن هستید، به صورت یک فایل ویدئویی ضبط و ذخیره کنید و بعد از ترکیب آن با صدای انتخاب شده، نتیجه‌ای جالب و متفاوت را مشاهده کنید.
کارکرد این برنامه نیز به این صورت است که بعد از ورود به آن، با لیستی کامل از دسته‌بندی صداها (کارتون، فیلم، نوستالژی و...) مواجه می‌شوید و با انتخاب هرکدام از آن‌ها نیز به مجموعه‌ای عظیم از صداهای مربوط به آن موضوع دسترسی خواهید داشت. با کلیک روی هر گزینه، پیش‌نمایش صدا را خواهید شنید و در صورت انتخاب هرکدام، با کلیک دوباره روی آن به بخش ضبط ویدئو منتقل می‌شوید. در این بخش نموداری از فرکانس صدا در بالا و تصویری از دوربین موبایل خود در پایین مشاهده می‌کنید. با کلیک روی فرکانس صوتی، یک بار صدای انتخاب شده را پخش کنید تا بتوانید خود را با گوینده‌ی آن هماهنگ کنید. سپس بعد از تمرین و به دست آوردن هماهنگی لازم، روی دکمه‌ی ضبط کلیک کنید. حال دوربین گوشی اقدام به ضبط تصویر شما می‌کند و همزمان نیز صدای انتخاب شده پخش خواهد شد. تنها کافی است تا به صورت لب‌خوانی یا انجام حرکات متناسب با صدای انتخاب شده، صدای در حال پخش را اجرا کنید. بعد از پایان این چند ثانیه، پیش‌نمایشی از ویدئوی ساخته شده را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید به ذخیره‌ی نهایی آن، یا برگشت و ضبط دوباره‌ی صدا بپردازید

.Dubsmashدانلود نرم افزار دابسمشدانلود برنامه داب اسمش برای اندروید


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
دو شنبه 10 اسفند 1394

دانلود WhatsApp Messenger 2.12.486 – جدیدترین و آخرین نسخه واتس اپ اندروید

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
976 بازديد

WhatsApp Messenger For Android

WhatsApp واتس آپ نام ابزاری بسیار محبوب برای برقراری ارتباط و ارسال پیام های صوتی ، متنی و ویدیویی با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت گوشی ( wifi / 3g ) می باشد. این ابزار در ابتدا توسط شرکتی کوچک سه نفره ساخته شد و شاید خودشان هم باورشان نمی شد که با گذشت تنها یکسال از ساختن نرم افزار رکورد 430 میلیون کاربر را در اختیار داشته باشند. محبوبیت این نرم افزار به جایی رسید که کمپانی فیس بوک این نرم افزار را در سال 2014 خریداری کرد .

توسط واتس آپ شما  قادر به فرستادن متن ، عکس، صوت، ویدیو و موقعیت جغرافیایی گوشی فرستنده را که بوسیلهٔ جی پی اس و آنتن های تلفن همراه پیدا می‌شود،می باشید. بعد از نصب نرم افزار نرم افزار به صورت خودکار اشخاصی را که در دفترچه تلفن گوشی از واتس آپ استفاده می کنند به شما معرفی می کند.

ساختن گروه و به اشتراک گذاری فایل ها و عکس نیز از امکانات این ابزار می باشد ، در این نرم افزار شما یک پروفایل دارید و می توانید عکس شخصی یا هر عکس دیگری را به عنوان آوتار خود قرار دهید. واتس آپ قابلیت نصب روی اندروید 2.2 به بالا را داراست.

 


دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,
نظر
حسن
دو شنبه 10 اسفند 1394

دانلود Clash of Clans – ورژن جدید بازی کلش آف کلنز، بازی بسیار مهیج استراتژیک و آنلاین جنگ قبیله ها

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
757 بازديد

دانلود Clash of Clans – ورژن جدید بازی کلش آف کلنز، بازی بسیار مهیج استراتژیک و آنلاین جنگ قبیله ها برای اندروید

Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.

 

 

.

در بازی کلش آو کلنز وظیفه شماست که نیروهای خود را آموزش دهید و آن ها را برای جنگ آماده کنید و همچنین ساختمان ها و قلعه های دهکده را اصولی و مستحکم بسازید تا در هنگان حمله دشمن آمادگی کامل را داشته باشید.با نصب این بازی به زودی خواهید فهمید لغب اعتیادآورترین بازی استراتژیک اندرویدی کاملا مناسب این بازی است! شما با استراتژی و فکر جنگی خود باید توانایی خود را نشان دهید و با دیگر رقبای این بازی در دنیا به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و هیجانی وصف نشدنی را با گوشی و تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.

ویژگی های بازی Clash of Clans اندروید :

– امکان رقابت آنلاین با سایر بازیکنان و کسب امتیازات برای باز کردن آیتم های جدید

– ساخت دهکده ای مستحکم و جمع آوری سپاه برای نبرد با دشمن

– امکان سفارشی کردن قسمت های مختلف دهکده به صورت دلخواه

– امکان بازی کردن به صورت چند نفره با دوستان (مولتی پلیر)

– دفاع کردن از دهکده با تجهیزاتی نظیر بمب ، توپ ، خمپاره ،دژهای محکم ، دیوارها و غیره

– قابلیت بازکردن و خرید تجهیزات و ابزار گوناگون با کسب امتیاز در طول بازی

– دارا بودن مراحل مختلف و متنوع با آیتم ها و ویژگی های متفاوت در هر مرحله

– گرافیک اچ دی بالا و گیم پلی معتادکننده و جذاب

– صداگذاری و موسیقی متن مهیج و شنیدنی


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
شنبه 8 اسفند 1394

انتقال بی سیم فایل بین موبایل و رایانه با 40 برابر سرعت بلوتوث

1022 بازديد

انتقال بی سیم فایل بین موبایل و رایانه با 40 برابر سرعت بلوتوث

اخبار کامپیوتر | انتقال بی سیم فایل بین موبایل و رایانه با 40 برابر سرعت بلوت به کمک نرم افزار SHAREit می توانید با استفاده از یک ارتباط بی سیم اطلاعات با سرعت چهل برابر بلوتوث بین موبایل و رایانه جابجا کنید.
 

SHAREit یک اپلیکیشن جدید برای ارسال و دریافت فایل از طریق Wi-Fi بین لپ تاپ و تلفن های همراه اندرویدی است که می تواند با چهل برابر سرعت بلوتوث کار کند.

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
پنج شنبه 21 اسفند 1393

دانلود Clash of Clans 7.1.1 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
888 بازديد

دانلود Clash of Clans 7.1.1 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

Clash of Clans v7.1.1 – آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز اسفندماه (فوریه) – همزمان با انتشار در گوگل پلی
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از دانلودها دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

توجه داشته باشید که :

۱ - دانلودها در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید دانلودها رو فراموش نکنید!

۲ - در بخش کامنت این پست، نظراتی در مورد فروش حساب (اکانت) این بازی توسط بازدیدکننده ها ثبت شده است که دانلودها در قبال آن ها هیچ مسئولیتی ندارد، لطفا در هنگام خرید دقت داشته باشید.

 تغییرات نسخه ی v7.1.1:

* صعود به سطوح بالا برای رسیدن به perks, prestige و fancy badges

* آزاد شدن کانون لول ۱۳ برای تان هال لول ۱۰

* سفارشی سازی پس زمینه ، حاشیه دور و الگوی پرچم قبیله

* ویژگی جدید شرکت کردن در کلن وار توسط کاربران

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

 

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
یک شنبه 17 اسفند 1393


دریافت کد ابزار آنلاین
ابزار نمایش تعداد افراد آنلاین