دانلود ها


دانلود بازی Ben and Ed Bencalypse برای PC

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
753 بازديد

بازی Ben and Ed Bencalypse در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Sluggerfly طراحی و منتشر شده است، وقایع بازی در دنیای خیالی Dystopian رخ می دهد، مکانی که ساکنین آن زامبی ها هستند، در نقش یک زامبی به نام ED خواهید بود، دوست صمیمی او Ben گروگان گرفته شده است و از شما برای نجات درخواست کمک کرده است، برای اینکه او را نجات دهید باید در تورنمت Rundead شرکت کنید و در آن پیروز شوید، تنها در این صورت می توانید به نجات دوست خود کمک کنید. موانع و چالش های مشکل و پیچیده ای در مقابل شما قرار می گیرد که برای عبور از آن ها باید از توانایی های خود استفاده کنید. ممکن است در حین بازی اعضای بدن خود را از دست بدهید اما اهمیت چندانی ندارد زیرا یک زامبی هستید و در گذشته جان خود را از دست داده اید. آیتم هایی نیز در بازی وجود دارد و هرجه بتوانید امتیازات بیشتری کسب کنید، قدرت های ویژه ای برای شما فعال خواهد شد.

Ben and Ed Bencalypse PC-HI2U

 

Ben and Ed Bencalypse Sea pc cover small دانلود بازی Ben and Ed Bencalypse برای PC

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394

دانلود بازی Find Out برای PC

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
829 بازديد

بازی Find Out در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Vorobiov Vadym طراحی و منتشر شده است. سرزمینی ناشناخته و عجیب در دنیا وجود دارد که شخصیت اصلی بازی برای آشکار کردن آن تصمیم به ماجراجویی می گیرد. در این منطقه جانواران و موانع طبیعی جالب و جذابی وجود دارد، هر حرکت اشتباه می تواند حل معما را مشکل کند، به همین دلیل باید از دقت بالایی برخوردار باشید تا به مشکل برنخورید. بزرگترین جالش شما عبور از هزارتوی عظیم و پیچیده است، در هنگام عبور از این هزارتو با موانعی برخورد خواهید کرد که ممکن است تا سالیان دراز آن را فراموش نکنید. زمان در بازی به صورت محدود است و وقت برای فکر کردن وجود ندارد، در این بازی می توانید قدرت تصمیم گیری خود را مورد سنجش قرار دهید. گیم پلی زیبا و هیجان انگیز در بازی وجود دارد که می تواند ساعت شما را مشغول به خود کند.

Find Out PC-TINYISO

 

Find Out pc cover small دانلود بازی Find Out برای PC


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394

نرم افزار گشت و گذار مخفیانه در اینترنت Platinum Hide IP 3.5.0.2

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
983 بازديد

شاید شما هم شنیده باشید که بسیاری از سیستم های بزرگ مورد حمله هکر ها قرار گرفته اند و یا دیده اید که بعضی از سایت ها برای کاربران کشور ها محدودیت قرار داده اند و دسترسی به محتوای آن سایت ها فقط برای کشور های خاص قابل مشاهده میباشد.به کمک نرم افزار Platinum Hide IP هم از دست هکر ها و هم از دست این محدودیت ها راحت شوید.با استفاده از این نرم افزار گشت و گذار پنهانی ایمن در اینترنت داشته باشید .

 

Platinum Hide IP نرم افزار گشت و گذار مخفیانه در اینترنت Platinum Hide IP 3.5.0.2

 

 

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394

نرم افزار مرورگر امن کومودو دراگون Comodo Dragon 48.12.18.243

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
913 بازديد

Comodo Dragon Internet Browser مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Comodo%20Dragon%20Internet%20Browser نرم افزار مرورگر امن کومودو دراگون Comodo Dragon 48.12.18.243


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394

ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom CC 6.4 – نسخه Portable

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
914 بازديد

نرم افزار Adobe® Photoshop Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

 

Photoshop.Lightroom ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom CC 6.4   نسخه Portable

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394

نرم افزار دفترچه یادداشت Microsoft OneNote 2016 15.19.1 – نسخه Mac

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
713 بازديد

نوت نرم افزاری یادداشت برداری بسیار معروف از کمپانی معروف مایکروسافت می باشد که نسخه های مختلف ان برای ویندوز، مک و سایر سیستم عامل ها از جمله اندروید و آیفون عرضه گردیده است . با این اپلیکیشن عکس‌ها و تصاویرتان را ثبت و مدیریت کنید و کارهایتان را منظم انجام بدهید. همچنین می‌توانید نت‌ها و یادداشت‌های خود را در سامانهٔ SkyDrive که متعلق به شرکت مایکروسافت می‌باشد نگه‌داری کنید تا به راحتی بتوانید آن‌ها را به اشتراک بگذارید و از گوشی‌ها و پی‌سی‌های دیگر به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.حالا که می توانید یادداشت هایتان را به صورت حرفه ای در OneNote ثبت کنید دیگر نگرانی از بابت از دست رفتن اطلاعات نخواهید داشت و همیشه اطلاعات و یادداشت ها همراهتان خواهد بود.

 

Microsoft OneNote  نرم افزار دفترچه یادداشت Microsoft OneNote 2016 15.19.1   نسخه Mac

 

 

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394

نرم افزار خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 6.4

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
808 بازديد

PC Auto Shutdown نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد.

 

PC%20Auto%20Shutdown نرم افزار خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 6.4

 

 

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394

کانورت ویدیو با Smart Converter Pro 2 v2.2.2 – نسخه Mac

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
806 بازديد

کانورتر Smart Converter یکی از بهترین کانورترهای فایل‌های تصویری موجود برای سیستم‌عامل مک است که در App Store نیز از رتبه بالایی برخوردار است. این نرم‌افزار در دو نسخه معمولی و Pro موجود است که نسخه Pro از امکانات بیشتری برخوردار بوده و می‌تواند بسیاری از نیازهای مرتبط با تبدیل فایل‌های ویدیویی شما را در مک پاسخ‌گو باشد. محیط کار این برنامه بسیار ساده است و فقط کافیست فایل مورد نظر خود را به‌محیط برنامه بکشید و سپس از بین لیست موجود از لیست گجت‌ها و دیوایس‌های موجود یکی را انتخاب کنید تا Smart Converter ویدیوی شما را مناسب با کیفیت صفحه‌ی آن دیوایس تبدیل نماید. البته می‌توانید به‌طور حرفه‌ای‌تر نیز عمل کرده و خودتان رزولوشن و کیفیت فایل خروجی را کنترل نمایید.

 

Smart Converter Pro کانورت ویدیو با Smart Converter Pro 2 v2.2.2   نسخه Mac


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394

دانلود بازی NARUTO SHIPPUDEN Ultimate Ninja STORM 4 برای PC

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
890 بازديد

همانطور که از دنباله شماره‌دار سری استورم انتظار می‌رود این‌بار تمرکز اصلی بازی بیشتر بر روی بخش داستانی است. بخشی که به گفته «هیروشی ماتسویاما» (مدیر استودیو سایبر کانکت۲) قرار است بهتر و گسترده‌تر از همیشه باز گردد. با توجه به اتمام داستان اصلی ناروتو و ویدیوهای پخش شده از بازی می‌توان با اطمینان گفت که بخش داستانی تا آخرین قسمت از مانگا را پوشش خواهد داد و طبق معمول همیشه، برای دنبال کنندگان داستان ناروتو از طریق انیمه مملو از اسپویل‌های بزرگ و کوچک است. البته هنوز مشخص نیست که بخش ابتدایی بازی و به اصطلاح شروع داستان از کدام قسمت آغاز خواهد شد ولی طبق گفته‌های ماتسویاما این‌بار با بیشترین تعداد باس فایت در سری استورم روبرو هستیم و همین مسئله نوید پوشش کامل و بهتری از بخش‌های پایانی داستان را می‌دهد.

NARUTO SHIPPUDEN Ultimate Ninja STORM 4 PC-CODEX

|آپدیت Update.v1.03.Incl.DLC-BAT اضافه شد|

 

NARUTO SHIPPUDEN Ultimate Ninja STORM 4 pc cover small دانلود بازی NARUTO SHIPPUDEN Ultimate Ninja STORM 4 برای PC


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394

آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 364.47 WHQL

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
878 بازديد

nVIDIA GeForce با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای XP، ۷، ۸، ۸٫۱ و ۱۰ نصب خواهد شد. دقت داشته باشید که از این به بعد، درایورهای مخصوص دسکتاپ و لپ تاپ با یکدیگر ادغام شده و شما تنها لازم است تا فایل مربوط به سیستم عامل خود را دانلود کنید و اجازه دهید تا عملیات نصب توسط نرم افزار صورت بگیرد. برای دانلود نسخه مورد نظر خود می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

nVIDIA%20GeForce%20Driver  آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 364.47 WHQL


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
سه شنبه 18 اسفند 1394


دریافت کد ابزار آنلاین
ابزار نمایش تعداد افراد آنلاین