دانلود ها


دانلود بازی Dying Light The Following Enhanced Edition برای PC

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
1078 بازديد

نسخه ی Enhanced Edition این بازی بر پایه ی نسخه ی اصلی Dying Light می باشد و این در حالی است که در کنار آن, قابلیت های بیشتری از جمله تمامی محتوای اضافی و بروزرسانی هایی است که تاکنون برای این بازی منتشر شده را نیز شامل می شود. این محتویات اضافه شامل تمامی موارد Be the Zombie, Cuisine & Cargo, Ultimate Survivor Bundle و The Bozak Horde می باشد و در نهایت The Following نیز به صورت جداگانه دارای قابلیت های مختص به خود می باشد.  این آخرین محتوای اضافی بازی Dying Light است اما دارای قابلیت های کمی نمی باشد و کوچک نیست.در این بخش از بازی شما به مکان هایی فراتر از دیوار Harran سفر می کنید تا مکان های گسترده و پهناور بیشتری را کشف کنید.منطقه ی خطرناک جدیدی در Dying Light: The Following کشف می کنید که باید در آن دوام بیاورید و مانند همیشه به خوبی تلاش کنید.این محتوای جدید داستانی عظیم و گسترده در خود دارد که شما در آن با شخصیت های مرموز بسیاری مواجه می شوید.علاوه بر آن مهارت های جدیدی کسب می کنید, سلاح های جدید و مرگبار پیدا می کنید و مراحل غیر منتظره ی بسیاری پیش رو خواهید داشت.این بخش جدید دارای تعداد زیادی آیتم قابل تنظیم می باشد که شما می توانید آن ها را به گونه ای که می خواهید تغییر دهید.بخش رانندگی با وسایل نقلیه ی درون بازی در جاده های ناهموار و خطرناک بازی هیجان بیشتری به Dying Light اضافه می کند.

Dying Light The Following Enhanced Edition PC-RELOADED

|آپدیت Update.v1.11.0-BAT اضافه شد|

 

Dying Light The Following Enhanced Edition pc cover small دانلود بازی Dying Light The Following Enhanced Edition برای PC

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
شنبه 15 اسفند 1394

نرم افزار مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K-Lite Mega Codec Pack 11.6.5

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
1046 بازديد

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

K Lite%20Codec%20Pack نرم افزار مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Mega Codec Pack 11.6.5

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
شنبه 15 اسفند 1394

نرم افزار مخفی سازی آی پی Super Hide IP 3.5.4.6

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
980 بازديد

شاید شما هم شنیده باشید که بسیاری از سیستم های بزرگ مورد حمله هکر ها قرار گرفته اند و یا دیده اید که بعضی از سایت ها برای کاربران کشور ها محدودیت قرار داده اند و دسترسی به محتوای آن سایت ها فقط برای کشور های خاص قابل مشاهده میباشد.به کمک نرم افزار Real Hide IP هم از دست هکر ها و هم از دست این محدودیت ها راحت شوید.با استفاده از این نرم افزار گشت و گذار پنهانی ایمن در اینترنت داشته باشید . این نرم افزار بر روی ویندوز ۲۰۰۰/XP/Vista/7/8/10 هم نسخه ۳۲ بیتی و هم ۶۴ بیتی قابل اجراست.

 

Super Hide IP نرم افزار مخفی سازی آی پی Super Hide IP 3.5.4.6

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
شنبه 15 اسفند 1394

دانلود کاستوم رام Galaxy Note III به نام AURORA

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
1058 بازديد

در این پست قصد داریم به شما یک کاستوم رام را معرفی کنیم . کاستوم رام AURORA  که برای galaxy note III سری n900 طراحی شده است . این کاستوم رام ترکیبی از رام های دو گوشی محبوب و دوست داشتنی galaxy note 5  و galaxy s6 edge می باشد. این کاستوم رام کاملا تست شده، به راحتی قابل نصب بوده و تمامی برنامه های note 5 و  s6 edge  را دارا می باشد. مصرف باطری این کاستوم رام بسیار مناسب بوده و دیرتر باطری تلفن همراه شما تمام می شود .

 

cover دانلود کاستوم رام Galaxy Note III به نام  AURORA


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
شنبه 15 اسفند 1394

فایروال شخصی قدرتمند Spy Emergency 20.0.105.0

دسته بندي: نرم افزار, گوشی, ,
919 بازديد

NETGATE Spy Emergency نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد.

 

NETGATE%20Spy%20Emergency فایروال شخصی قدرتمند Spy Emergency 20.0.105.0

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
شنبه 15 اسفند 1394

دانلود فونت انگیلسی Capture it

1028 بازديد

در این پست قصد داریم تا فونت  انگلیسی به نام  Capture it را قرار دهیم ، از  فونت  همانند سایر ابزار های دیگرمانند اکشن ، براش ، پترن و …  در زمینه ی طراحی ، تایپوگرافی و همچنین در نرم افزار های معروف و پرکاربردی  مانند فتوشاپ ، کورل دراو  از ان استفاده میشود  . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون و طرح مد نظرتان بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است.فرمت فونت ها TIF می اشد و برای استفاده از این فونت ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل  کپی کنید. هم اکنون میتوایند این فونت زیبا را ازدانلودها دریافت نمایید.

 

Capture it دانلود فونت انگیلسی Capture it


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 14 اسفند 1394

دانلود فونت انگیلسی Clutchee

دسته بندي: نرم افزار, ,
1025 بازديد

در این پست قصد داریم تا فونت انگلیسی به نام Clutchee را قرار دهیم ، از فونت همانند سایر ابزار های دیگرمانند اکشن ، براش ، پترن و … در زمینه ی طراحی ، تایپوگرافی و همچنین در نرم افزار های معروف و پرکاربردی مانند فتوشاپ ، کورل دراو از ان استفاده میشود . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون و طرح مد نظرتان بسیار مهم و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است.فرمت فونت ها OTF می اشد و برای استفاده از این فونت ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید. هم اکنون میتوایند این فونت زیبا را ازدانلودها دریافت نمایید.

 

Clutchee دانلود فونت انگیلسی Clutchee


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 14 اسفند 1394

دانلود فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا ۲۰۰۳ Teenage Mutant Ninja Turtles

دسته بندي: انیمشین و فیلم, ,
717 بازديد

 

Teenage Mutant Ninja Turtles (2003) Season 2 DVDRip Mkv

|دانلود با لینک مستفیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم اختصاصی وبسایت دانلودها|

|قسمت بیست و ششم اضافه شد|

|اتمام فصل دوم|

 

Teenage Mutant Ninja Turtles 2003 S02 Cover Small دانلود فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا 2003 Teenage Mutant Ninja Turtles


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 14 اسفند 1394

دانلود مستند ۲۰۱۵ Adult Rappers

دسته بندي: نرم افزار, ,
879 بازديد

 

Adult Rappers (2015) Webrip 480P mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Adult Rappers 2015 Cover Small دانلود مستند 2015 Adult Rappers

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 14 اسفند 1394

دانلود آپدیت جدید بازی Assassins Creed Syndicate Update v1.4 incl DLC

دسته بندي: نرم افزار, ,
739 بازديد

سرانجام آخرین دی ال سی عنوان پرطرفدار Assassins’ Creed: Syndicate با نام The Last Maharaja عرضه شد! این دی ال سی نیازمند آپدیت جدید بازی نیز می باشد که با عنوان آپدیت نسخه ۱٫۴بازی عرضه شده است. ویژگی های مربوط به این آپدیت را می توانید در بخش ادامه مطلب مشاهده نمایید. بسته داستانی The Last Maharaja mission: شامل ده ماموریت جدید واقع در لندن است و باید به فردی به نام Duleep Singh کمک کنید تا بتواند میراث سلطنت خود را پس بگیرد.

Assassin s Creed Syndicate Update v1.4 incl. DLC PC-BAT

 

Assassins Creed Syndicate The Last Maharaja cover دانلود آپدیت جدید بازی Assassins Creed Syndicate Update v1.4 incl DLC


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
جمعه 14 اسفند 1394


دریافت کد ابزار آنلاین
ابزار نمایش تعداد افراد آنلاین