دانلود ها


دانلود Avira Antivirus Suite 2014 14.0.5.444 – آنتی ویروس Avira آویرا

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
1034 بازديد

Avira-Antivirus

آنتی ویروس Avira امنیتی کامل را در برابر حملات فیشینگ و خطرات فراوان دنیای اینترنت برای شما فراهم می کند.

مهمترین امکانات آنتی ویروس آویرا Avira Antivir Premium به شرح زیر می باشند :
- تشخیص: سیستم اسکنر آن آخرین انواع ویروس ها ، کرم ها و تروجان ها را با سرعت بالا تشخیص می دهد و بخش AntiPhishing آن سیستم شما را از حملات سارقان اطلاعات و هویت مصون نگه می دارد. بخش ضد نرم افزارهای جاسوسی آن دیواری محکم در برابر تبلیغات مزاحم و جاسوسان آنلاین بوده و ایمنی در برابر روت کیت ها و دیگر بدافزارهای مختلف را می توان از دیگر ویژگی های مهم آن دانست. سیستم اکتشافی قدرتمند آن بوسیله ردگیری تمامی حرکات و فعالیت های مشکوک ، سدی در برابر خطرات احتمالی شکل داده همچنین تکنولوژی AHeAD به دقت تمامی کدهای مشکوک و ناشناخته را برای کشف آلودگی های احتمالی بررسی می کند.


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
چهار شنبه 25 تير 1393

ESET NOD32 Antivirus 7.0.317.4 Final x86/x64 آنتی ویروس NOD32

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
1140 بازديد

ESET NOD32 Antivirus 7.0.317.4 Final NOD32 Antivirusامروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد.

 


بخش های اصلی تشکلیل دهنده NOD32 Antivirus

  • Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
  • NOD32: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
  • Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
  • Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
  • Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
چهار شنبه 25 تير 1393

جن چیست؟

دسته بندي: اموزش, داستان, ,
993 بازديد

جن و ارواح,درباره جن,در مورد جن,ارتباط با جن

 

جن واژه‌ای عربی و به معنی «موجود پنهان و نادیدنی» است. در عرف فارسی «اَجِنّه» جمع جن شمرده می‌شود. در عربی جمع واژه  جن، جِنان است و نوع آن جِنَّه. در فرهنگ فارسی دکتر محمد معین، به معنای «موجودی متوهم و غیر مرئی، پری» آمده‌است. به آنکه مورد اذیت و آزار جنّیان واقع شده جن زده[۱] یا مجنون[۲] گویند.

 



جن چیست؟

در یک دیدگاه وسیع به هر موجود ماوراءطبیعه‌ای که از دیدگاه انسان مستور است، جن می‌گویند. مانند فرشته‌ها، شیطان‌ها. اما اصطلاحاً و بنا بر باور برخی از مردم، جن‌ها (اجانین) گروهی از موجودات زنده، دارای احساسات و تفکر و معمولاً نامرئی از جهان آفرینش هستند که هزاران سال پیش از خلقت بشر از آتش خلق شده‌اند.


دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها : ,
نظر
حسن
سه شنبه 24 تير 1393

دانلود Wondershare Fantashow Plus 3.0.3.35 – نرم افزار ساخت کلیپ از تصاویر و ویدیو ها

دسته بندي: نرم افزار, کامپیوتر, ,
905 بازديد
دانلود Wondershare Fantashow Plus 3.0.3.35 - نرم افزار ساخت کلیپ از تصاویر و ویدیو ها

با استفاده از نرم افزار Wondershare Fantashow می توانید تنها با چند کلیک ساده و استفاده از خلاقیت خود، به صورت هنرمندانه ای عکس ها و ویدئوها را در کنار یکدیگر تنظیم کنید و یک فیلم داستانی را طی چند دقیقه خلق کنید. Wondershare Fantashow با انواع فرمت های عکس و ویدئو از روی دوربین ها یا کامپیوتر سازگاری کامل دارد.


دانلود + ادامه مطلب
نظر
حسن
دو شنبه 23 تير 1393


دریافت کد ابزار آنلاین
ابزار نمایش تعداد افراد آنلاین